onsdag 9 december 2009

Myskväll och lite klappönskningar

God kväll!
Idag på jobbet var det full rulle med massa julpyssel. Kul och se hur barnen
gör sina olika tomtar & snögubbar. Se så fina! *ler*
Efter jobbet tog jag direkt en promenix med Ville. Har inte haft tid med honom
i veckan för igår hade jag pass och i måndags hade vi möte på jobbet... så idag
fick vi äntligen lite mamma-son-mys.
Lovisa, Idas syster och hennes kompis Sanne är här just nu och ska vara
barnvakt en stund i kväll för att Ida har bokat bord på en grekisk restaurang
i stan, så det ska bli jättemysigt! Längesen vi hade ensamtid, bara vi två.
Vi har även två biobiljetter som vi tänkte utnyttja i veckan också när Lovisa
är hos oss. Vi ska se "Luftslottet som sprängdes" och den ser vi
fram emot att se, då vi älskade både 1:an och 2:an.
Sen att Noomi Rapace gör sig sjukt snygg som Lisbeth Salander gör ju
inte saken sämre för två tjejtjusare haha.
Ni som undrat vad Ville önskar sig i julklapp, har Ida skrivit lite
saker som skulle passa fint i den andra bloggen som mest Ida
Theodor önskar sig:
1. MIX-MAX spel
2. DVD-Fem myror är fler än fyra elefanter
3. Spel för 4-åringar
4. CD med barnmusik på
5. Något Star Wars-plagg (hans högsta önskan gällande klädväg just nu)
6. Svarta converse skor i storlek 29
Ja, det var väl det jag kom på :-)
Se så fina tomtar & snögubbar från mitt jobb
Så här glad var Ville i morse då jag klädde honom i hans nya fina body :-)

Trötter efter promenix med mamma


Trevlig kväll!

Inga kommentarer: