onsdag 2 december 2009

Mysig dag

Theodors ord han sa när han hoppade i säng i kväll var: "Det har vart en jätterolig dag idag mamma"! Sådana ord gör en mamma varm i hjärtat <3
Ida hade gjort god mat (fisk i ugn med potatis) och Theodor åt 2 portioner + ett knäcke. Efter maten ringde det på dörren och in kom Idas föräldrar + Svea, deras minsta hund som Theodor bara älskar!! Han busade järnet med Svea och sedan var det Bolibompa innan läggdags.
Dem kom i kväll för att Benny ska iväg o jobba och Eva skulle hämta Lovisa som har varit hos oss i ett par nätter efter sin långresa. Så vi får övernattningsgäster i natt också *det gillar vi* :-)


TV-kväll idag ju hihi..."Bonde söker fru" och "Efterlyst hihi. Blev grymt sugen på JULMAT idag när jag körde hem från jobbet *s*. Jag nöjer mig dock oftast med ett julbord för annars blir jag bara trött på det...men i år blir det två.
Vi som jobbar på Fitness 24 seven-gymmen är bjudna till stort julbord på Hotel Grand här i Lund i december så det skabli jättemysigt. Finklänningar är det som gäller så det blir skoj! Ida har ju vart med förr men för mig är det nytt. Ska bli jättemysigt. Julbord nummer två är ju så klart på julafton, på Öland. Med de goooda kroppkakorna som är traditionellt på ölandska julbord. Kroppkakor, köttbullar, Jansson och omelett är mina favoriter på julbordet.
Vilka är era?


En liten film på Theodor & Svea från i kväll!


God natt!

1 kommentar:

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Mina Favoriter är Köttbullar,Prinskorvar,Röbetssallad & Jansson,ägg Bland annat :-) Mmm ska bli så gott med Julmat Hihihi ღ