lördag 5 december 2009

Lördag

Vi önskar er en mysig helg!









Äntligen helg! Skönt att slappna av och bara får göra det man vill...umgås med sin familj. Iag är det lördag och som vanligt har vi vart på gympa, jag o Theodor. Det var det första han sa i morse..att han skulle på gympa! :-)

Underbart väder idag också. Kallt dock..men SOL! Härligt, för den ser man ju inte för mycket av precis....

Igår hade vi fredagsmys här hemma och Theodor fick spela playstation (försökte i allafall) och sedan efter Idas hemmagjorda hamburgare blev det popcorn och ostbågar framför Bolibompa. Inatt skulle Theodor sova på madrassen vi hade uppe sedan Lovisa sov hos oss... Så den ville han sova på i natt hihi. Den prickiga lilla dressen Ville har på sig på ett foto hade jag när jag var liten, så den är 30 år minsann haha ;-
I morse var jag o barnen uppe först och Theodoro jag spelade spel medan Ville låg bredvid och "snackade" :-) Theodor sa: Åh mamma, han pratar med mig!! *så lycklig han blev*.
Å så en liten filmsnutt på våra fina pojkar <3

1 kommentar:

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Ha en Underbar Lördag ღ