tisdag 29 december 2009

Julafton

....efter julmat, Kalle Anka, godis i magen och i väntan på den
heliga....Mr Tomte! :-)

Carl & Theodor väntar snällt på tomten.
Åh äntligen kom han! *hihi*

När tomten gick hjälpte jag honom med resten ;-)
En stolt Theodor i sin nya julklapp *fniss*

Och en stolt mamma i sina nya älskade skor + väska.

Närbild på pjuxen! I love them <3

Lite av Theodors alla klappar...

....och lite till...

...Lite av Villes klappar...

...och även där lite till...



En av Idas klappar hon fick av mig som hon önskat sig.Detta fick jag av Ida <3



Godnatt!









3 kommentarer:

Emmelie sa...

Haha! Vi är nog ganska lika vi! Den klockan Ida fick utav dig fick Jessika utav mig! :-)
Å en del utav Villes kläder har Ella redan! :-)

Carola sa...

Hihi...va kul! :-)
Å då tror jag att vi kommer umgås och ha kul ihop också :-) *toppen*.
Visst var klockan snygg! Vill också ha en sån :-)

Lina sa...

hehe o den klockan har ja me spanat in så den ska nog köpas*S* får se vilken färg de blir men eftersom favvofärgen e röd så lutar det åt den:)