tisdag 15 december 2009

Ville 2 månader

Vår lille prins blir två månader idag!
Tiden går så fort och lille Ville blir bara mer underbar för varje dag som går. Han ler stort varje gång vi kommer till honom och man ser att han känner igen oss. Så mysigt!
Idag blev det lite fotosession av honom. Ja, det ska börjas i tid...hihi. Theodor är van och ganska fotogenisk måste jag säga. Om ni ser på bilderna nedan så har Ville också talang *s*. Lille sötknoppas som får en att smälta med sitt leende.
Ida och Ville var på bvc idag för att väga och mäta. han låg över på kurvan i både vikt och längd och resultaten från dagen blev 60,5cm lång och 5.700g.
Jag kollade i Theodors bok när han var liten. jag tycker det är så kul att jämföra..hihi. Han låg väldigt mycket över, måste han gjort, för när han var 2 månader vägde han 6.300 och vid 2½ månad vägde han 6.900 hihi. Lille Buddah. Nu är han så fin så! det var han då också. Såklart!
På lördag kommer han hit med sin mormor på tåget. Hon ska vara här hela dagen och Theodor ska stanna hos oss till efter jul. nästa vecka blir det Öland och julen närmar sig för varje dag.
Ska bli så kul att se mina älsklingar öppna sina klappar *ler*. Ja, Ville får ju hjälp och säkert till glädje av storebror. Ååååh...jag längtar verkligen till julafton nu!!









Inga kommentarer: