torsdag 3 december 2009

Ville 7 veckor idag

God kväll!
Sitter här och tänkte få ner några rader innan läggdags.
Egentligen borde jag sova vid det här laget men vissa kvällar är jag
helt enkelt inte trött. En sådan kväll är i kväll. Jag känner mig då som
Alfons Åberg och ska bara :-)
I kväll har vi haft besök av Caroline och Lotta som kom hit efter jobbet
och åt lite kvällsmat med oss. Med sig till oss hade de ett jättegott jul-te
och till Theodor hade de köt med sig ett 3-pack med kinderägg. Söta ni är!
Theodor älskar när vi har folk här hihi...och uppför sig som den duktiga killen han är.
Jag är stolt över honom! Han åt med oss och kollade sedan på bolibompa en stund
innan vi läste godnattsaga...och innan dess var han noga med att ge alla varsin
mysig godnattkram *gosunge*.
Efter att han nattats så satt vi oh drack te och pratade länge om allt möjligt, men
mest om bebisar och homosexuellas väg till att skaffa barn. Dessa vännerna väntar
också en liten knatte till våren, så dem längtar....vi också, nyfikna som vi är hihi.
Lite bilder från kvällen kommer här...












Lille skruttungen blir 7 veckor idag. Kan inte fatta att tiden
gått så himla fort! Nyss bara låg han och tittade i intet.... Och nu...
Nu har gångreflexen satt fart så han trippar fram som en liten
mullvad om man håller honom ståendes i knät *s*.
Ja och ligga är ju inte kul när man kan stå ;-)
Ett nytt ljud har tillkommit i veckan också och det utvecklades idag.
Vokalerna åååööö i samma "mening"...det kan han nu hihi.







2 kommentarer:

Madde sa...

Gud va mysigt med alla som skaffar barn nu!!! Jag vill oxå... =)
Sitter just nu och har skit ont i fingret för jag brände mig på sockret när vi klistrade ihop vårt pepparkakshus nu ikväll, AJJJJ!!!!!! =(
Puss och godnatt!

Ida sa...

Trippar mullvadar? Du är försöt minsann. Klockan är nu snart 13 och vi har typ inte gjort någonting!!! Miss u so much lovely