onsdag 9 december 2009

MrT, min lille pajas

Lille Theodor... Han e så rolig ibland. Barn över huvudtaget är rätt roliga med vissa saker dem säger. Jag hittade lite filmsnuttar på Theodor och här kommer några.

han var väldigt intresserad av hur bebisen kom ut, då Ida var gravid och vi förklarade inte i detalj direkt...men berättade att bebisen kom ut ur snippan. (Jag tillhör dem som berättar för sina barn än att säga att bebisen kommer ut från magen eller naveln..och allt man hört. varför inte vara uppriktig?)

Här kan ni ju höra på Theodor i allafall vad han tror man säger då bebisen kommer ut *s*

Theodor har som sagt alltid tyckt om att klä ut sig hihi..

Haha...hittade denna också där jag skojjar med Theodor, genom att ha pappersbitar på mina fingrar...som sedan "försvinner".. Vi hade så kul åt det för han fattade iiingenting och ja...ursäkta mitt lojja jag i denna film haha...men den var så kul. I allafall när vi satt och gjorde detta.
Kolla in Theodor..han kommar upp i taket och tror de fastnat där hahaa

God natt!

2 kommentarer:

ida sa...

ha ha flyg iväg lisa!!!

Gud vad han har blivit bättre på att prata samt förstår vad vi säger och menar

Anonym sa...

Jag skrattar ihjäl mig, jag tror jag har sett det klippet 10 gånger nu..hahhaha

/ B