onsdag 16 december 2009

Snöflingor utanför fönstret

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!!
Jaaa, snön börjar komma..till både gott och ont ändamål. Jag längtar ju dock
tills det blir vitt så man kan åka pulka med Theodor men jag längtar inte till
att skrapa rutorna och vara livrädd att dö för att nån halkar in i en ute på vägarna.
Jag litar på mig själv men inte på andra ute i trafiken. Kanska kan låta lite
sådär..men jag kör faktiskt bra! Fråga folket i mitt säte ;-) haha.
Idag mår jag bättre och tänker jobba i morgon. jag sov 3 timmar igår på dagen och
somnade dessutom väldigt gott på kvällen också. jag hade feber igår men idag känner
jag mig som vanligt igen. men som alla barn på dagis ska vara feberfria en dag så
gäller det ju även oss. Så nu sitter jag här och raderar bilder fårn hårddisken.
Man knäpper lätt tjugo likadana kort på barn och annat...men hur kul är det att ha sen?
Räcker ju med 2-3 stycken. Så det gör jag nu...sen ska jag fixa undan här lite. Gå ner
med Villes för små kläder i källaren. han växer nu, det märks!
Tur han har kläder i överflöd hihi. Två mammor som älskar att shoppa ovh en som inte
kan låta bli att göra det också ;-) *tittar upp i taket och visslar*.
I kväll är det "Bonde" och det åfr jag bara inte missa haha. Roger alltså....
Ja, det ska jag minsann se och julgodis på det! Gött.
Ha en bra onsdags eftermiddag allesammans!

En nöjd Ville

1 kommentar:

Mamma Ida sa...

Gud vad han är söt när han har gubb-minen