torsdag 10 december 2009

Tröstpris

Måste ju bara tala om att jag fick en skiva i förrgår när jag körde hem
från jobbet. Det var en tävling på rixfm och jag ringde in. Inte för att
jag trodde jag skulle komma med och ville egentligen inte heller...men jag
tänkte att det alltid bruka tuta upptaget till saker o ting så jag ringde i allafall.
Innan jag hann lägga på så svarade dem och jag var med i en tävling gällande
påståenden om skrock haha. Jag förlorade så klart men fick ett tröstpris.
Veckans rix-CD som är Absolute Music 62. Inte illa! :-)
Kunde ju då även passa på att ge Sofia Wistam en hälsning då jag var
med i Stadskampen -98 när hon var programledare där.
Ja, så nu väntar jag med spänning tills den dimper ner i lådan hihi.
Nu är det dax att dra till jobbet..och lyssna på


1 kommentar:

Jessica sa...

oj 62, jag kom ihåg att jag hade typ nr 15 lr nått när jag var yngre:)