söndag 13 december 2009

Julen närmar sig med stormsteg!

När jag körde hem från jobbet i fredags så överraskade jag familjen
med att köpa med mig en julgran hem :-)
Det luktade jul i hela bilen och jag bara njöööt.
Dem blev jätteglada och den åkte i julgransfoten samma kväll - så klart! *ler*
Ville blev jätteglad över sin första julgran ;-)
Ursäkta min grymma klädstil ;-) haha
Först lite energi hihi....CHIIIPS!!!

Så där ja...Lite ljus i på prov. Tät och fin var vår gran i allafall...Men
den barar väldigt mycket! Tackar vet jag granarna hos pappa och Ingrid.
Den höll i en månad utan vatten och barrade först då vi rörde den när
den skulle slängas ut i januari. Det kallar jag JULGRAN! :-)







1 kommentar:

Unknown sa...

Vad supermysigt med julgran! Önskar jag kunde ha det men har tyvärr ingen plats..

Vad kul att Ville ha börjat le nu och skratta! Det gjorde han ju inte när jag va där..

Mysigt med julmarknad i Köpenhamn. Va det inne på tivolit ni va?? Vad kostar det att gå in?

Kram