fredag 18 december 2009

Minimodellen

Har haft lite fotosession med Ville idag på morgonen. Jag blev hemma idag för vår planering blev inställd idag medj obbet, då det tydligen hade kommit 30 cm snö utanför Lund så dem har fått ställa in bla. skolbussar. Ja, så jag fick vara ledig idag. inte mig emot hihi. Känner mig som ett av barnen i Bullerbyn då dem får gå hem från skolan för det är snöstorm.
Så jag tog Ville och satte honom i pose och knäppte av några bilder i hans nya jeans han fått från Olle och hans nya slipover som han fick av Freyah m. familj. Ville växer och nu är 56 snart för litet. Vissa kläder har han dock än men numera hägrar 62 i lådorna. Åh han har så mycket fint så man har beslutsångest varje dag man ska välja kläder haha.






Älskad från första stund

1 kommentar:

Ida Bergman såklart sa...

Hej mitt namn är Ville och jag skulle likaväl kunna vara 87 ha ha. Ser ut som en liten gubbe jue=) Värsta söt dock.

Vår. Älskvärd. Underbar. Familj.