söndag 13 december 2009

Köpenhamn


Lördagen hade vi bestämt att vi skulle göra nåt mysigt på och bara vara vi.. Ja, vi
har fullbokat jämt tycker jag med vänner och besök...vilket jag i sig tycker är
SUPERKUL!! Men ibland behöver man bara vara familjen.
Så Ida kom idag på morgonen och sa att hon tyckte vi skulle åka
till Köpenhamn och gå på julmarknaden. Jag blev jätteglad! För jag
tycker det är sååå mysigt och vackert där med alla ljus (har varit där 2ggr innan).

Så på eftermiddagen tog vi tåget mot Köpenhamn, jag, Ida och Ville. Han sov hela rundan
i det andra landet, men var vaken på tåget både dit och hem.
Vi tog foton, åt pizza och bara myste för hela slanten!

Iskallt var det...som alltid där typ, men vi klarade oss utan klagomål
och när vi kom hem så tappade vi upp ett varmt bad.
Det blev lite räkor och varma mackor också..men godiset var vi nästan
utan idag (närapå stolt över mig själv haha).
Vi kollade på World trade center också innan läggdags.

I morgon blir julgodisbak på kvällen med Madde & Ullis.
ska det bakas!!!



Ville i väntan på att åka iväg med mammisarna

Han har hittat sina händer nu..hela tiden högerhanden i munnen hihi
















Skitglad på tåget :-)


























2 kommentarer:

Ällingen sa...

Ja gud vad mysigt vi hade min älskade flickvän=) Älskar att hitta på saker med dig. Du är så fin på det kortet, tittar och tittar. Bara min. Hi hi *fnissar*

Ällingen sa...

Ja gud vad mysigt vi hade min älskade flickvän=) Älskar att hitta på saker med dig. Du är så fin på det kortet, tittar och tittar. Bara min. Hi hi *fnissar*