onsdag 30 december 2009

En liten kvällstripp till tjejerna, James & kotten

Ville på väg.... vart någonstans?
Det kan ni läsa om efter alla bilder nedanför :-)


















Lottas supergoda skaldjurspaj

Igår kväll efter jag fixat på mitt jobb åkte vi till Caroline & Lotta som också väntar bebis till våren. En liten blivande kompis till Ville hoppas vi på :-)
Dessa blivanade mammor har vi lärt känna och dem var hos oss på fest i januari i år.. sen har vi inte setts igen förrän nu efter Villes födelse. Så vi är jätteglada att vi har tagit upp kontakten igen då vi vekligen tycker dem är supertrevliga. Sen har dem en cool liten mops som heter James. Honom rådiggar jag *ler*.

Vi körde i allafall til ldem och fick jättegod skaldjurspaj att äta. Dem har nyligen köpt hus och stilen dem har är så himla mysig så jag var tvungen att smyga och fota lite hos dem..hihi. Ja jag har fått lov att lägga upp dem också... Så bilderna från ovan är lite från dem.


Inga kommentarer: