måndag 21 december 2009

God morgon!

21 december och tre dagar kvar *julstämningen stiger inom mig*. Theodors och Villes mormor var här i lördags och då fick dem lite julklappar redan då + att Theodor fick en av mig som jag hade skickat bud efter... ett Pippi-hus. Han älskar ju att leka med sina Pippi-figurer så jag tänkte att han nog skulle tycka ett hus va kul till dem. Och OM han gjorde! Han älskar detta hus och har suttit och lekt med det nu hur mycket som helst sen han fick det. Försökte smyga på honom när han satt och snackade och lekte men jag blev upptäckt hihi.
Vår familj enligt Theodor :-)
Från vänster, Theodor, Ville (med de lååånga armarna, jag (med mycket hår haha) och Ida (med långt hårsvall på sidorna) *fniss*.
Han försökte skriva Theodor också...bra jobbat. Och ett låååångt E blev det :-)
Så här hittar man de här två ofta om Ville ligger på golvet *underbart*
Ville spanar in brorsan
Lille gladfisen
Theodor sitter och filurar med sitt nya Villa Villerkulla.
Upptäckt i lektagen hihi







Inga kommentarer: