torsdag 10 december 2009

En barnfri middag med en längtan till Grekland

Igår kväll var vi ute på ett par barnfria timmar för första gången och det gick bra.
Vi var ute och åt på grekisk restaurang och satt och pratade *mysigt*.
Barnvakter var Idas syster Lovisa och hennes kompis Sanne.
Ville var snäll men han sov inte när vi kom hem..han var lite stickig och
kom till ro när vi kom hem. Saknade nog sina mammor *ler*.
Maten var fantastiskt god i allafall och Ida fick äntligen sin ÖL som hon
längtat efter några månader haha. En hel halvliter blev det så
det lullade nog lite inunder den lilla kaninmössan hihi.

På väg ut för en bit mat

Mycket gott att välja på minsann...

Min lilla fru

En bild säger mer än 1000 ord haha
En av våra rätter (klassikern Souvlaki)

Och rätt nummer två (pestofrästa nudlar med kycklingspett)

Grrr haha

Min älskade tuss i sin kaninmössa hihi
Time to go home...

Puss min skatt...Ällar dig!
Tack Lovisa & Sanne för hjälpen!
Ni är för söta.


3 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

Ja visst e det Mediteranen :-) Nu fick jag Tok längtan dit hihihi ღ

Unknown sa...

Ni är då för söta ni me! :)

Familjen Wiman: sa...

Myspys med egentid!! :o)
Å va fina ni var, uppklädda till tänderna. Bilden på din fru med ölen är helt klart bäst! Vilken min!! ;o)

Kram Maria m fam.