lördag 19 december 2009

Idag, om 1½ timme kommer stora älsklingen Theodor. Han åker tåg hit idag med sin mormor som ksa stanna här hela dagen. Hoppas inte tågen är försenade eller inställda....det har ju vart lite sånt nu i dagarna då det kommit snö som orsakat problem i trafiken.
Ville ligger här bredvid mig nu och är så glad. Ska bli kul att se honom när Theodor kommer igen för nu var det ju 2 veckor sedan de sågs och Ville har ju utvecklats på dem veckorna. Han släppte dock flaskan häromdagen när jag pratade med Theodor i telefon nära Ville. Då släppte Ville flaskan och log jättemycket verkligen jättelänge och det gör han aldrig annars. Han älskar ju att titta på Theodor och man märker att de har nåt...som syskon brukar ha. Så mysigt och ljuvligt att se. Man blir varm i hjärtat.
Så idag ska Theodor & Ville få öppna julklappar från mormor eftersom vi inte ses sen till jul. Theodor & Ville ska också få ge mormor en julklapp.
Nu är det bara söndag...måndag...tisdag...onsdag och sen är det JULAFTON!
Hoppas att denna julen blir vit, nu när det ändå ligger kvar och är iskallt så kan det ju likaväl stanna en vecka till. Vore så himla mysigt. Isf ska vi minsann åka pulka i massor på Öland i grustaget där Ida & jag åkte i vintras med Ville i magen. Gud va kul vi hade. Vi var som två små barn som nyss vart och köpt sina första pulkor haha.
På nyår ska vi ju vara hos min pappa och hans sambo, så då hoppas jag också på snö. Isf har pappa lovat att köra med fyrhjulingen med pulkorna hihi. Jag kommer ha lika kul som barnen, så snö, stanna kvar! Liiiite lite till *please*.


<3

2 kommentarer:

Madde sa...

Såg att du vill gå och se flickan från ovan!!!!!!!!!!!
GÖR INTE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har försökt att läsa boken, så JÄVLA hemsk, klarade inte ens av att läsa en 3-dje del av den....... Hujeda mig =/

Emmelie & Jessika sa...

Fantastisk fin body Ville har! :-)