lördag 16 januari 2010

Äntligen stockholmsbilder


Ville med sin tågbiljett på väg till Stockholm. Han var så snäll hela resan.
Framme i Sthlm och lunch i Kungshallen. En standard när jag är där *mums*.
Morgonmys på hotellet med min lille prins.
Utsikt från vårt hotellrum. Mysigt som tusan hihi.
Ville tyckte att livet på hotell var ganska så nice *fniss*
Ville mes sin Brio-clown han fick i present av Linda & Jonas
Maxbok, clown och en virkad supersöt skallra fick han i present.
FÖR mycket gott för att kunna välja...hmmmm.....
Ällingen och Linda
Detta bestämde jag mig för till slut. Mycket gott!!

Min faster Yvonne kom förbi och gosade med Ville :-)
Plattan med julbeslysning *mysigt*
Familjebild med en glad Ville utan skräck i blicken hihi
Vår lille prins <3
Theodors coola tischa han fick och Villes söta muminstrumpor :-)
Dem fick också varsin skjorta och Theodor fick en rosa piké...som han gillade skarpt.
Den vill han ha på dagis i morgon hihi. Kul att han gillar rosa. Snyggt på killar tycker jag.
Denna smäckte vi på lördagkvällen haha...GOTT!
Ida med underbara Linda & Jonas. TACK för att vi fick bo hos er och bli så
omhändertagna som vi blev.

2 kommentarer:

Agge sa...

ROLIGT med bilder!
Tänker på ER ska ni veta.

Så söt Ville är på bilderna & speciellt på 1:a bilden på er 3 när han skrattar så.
Bild 2 på er 3 är jättefin, en inramning väl?

Hoppas resan hem går bra imorgon.
Take care finisar!

*KRAMAR*

Familjen Wiman: sa...

Som vanligt: vilka underbara bilder!! Vilken helg ni verkar ha! Skönt med lite småtripper ibland.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Maria m fam.