söndag 3 januari 2010

Årets första lista

2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig med en kvinna och fick dessutom ett barn tillsammans med henne.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej haha. jag har alltid: "Äta mindre godis och bli sund". BULL! Säger jag. Ät & njut haha.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå, ca.20 stycken *s*. Babyboom år kallar jag 2009 för!

Vilka länder besökte du?
Vi var i London i maj. Sedan höll vi oss i Sverige resten av året.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010?
Hmm...Mer tid för varandra isf. Och lite mer magrutor igen hihi.

Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
2 maj och 15 oktober.

Vilken är din största framgång år 2009?
Att jag har bevisat att man ska göra det man oftast tvivlar på för att man inte vågar.

Största misstaget?
Hmm...Äggat en balkong hahaha...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte vad jag kan komma på, nej.

Bästa köpet?
Oj oj...Svårt val! Men alla snygga kläder till mina barn är jag alltid sjukt nöjd med + videokameran måste jag nog också säga och så klart wii-spelet till Ida i julklapp.

Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar till mina tre hjärtan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi plussade och så klart fick Ville 9 mån senare. Vår Londonresa med förlovning.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Åh...kommer inte på vad dem heter just nu bara för det haha...Så dålig på namn å låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
Man är nog alltid ledsen och glad om vartannat alla år...I allafall jag. Så jag vet inte...

Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat mer med att få min kropp som jag egentligen vill ha den. Fitness-tränad.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med hela min familj på Öland med Idas släkt. Supermysigt.

Favoritprogram på TV?
Sjukhuset, Bonde söker fru och Idol. (Svenne, jag vet haha)

Bästa boken du läste 2009?
Jag läser typ aldrig böcker men jag läste en som jag verkligen inte kunde släppa. Den hette "När livet stannar", Handlar om en kvinna som mister sin familj i Tsunami-katastrofen. Så hemsk...

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ja du...Jag klär mig ibland i stuprörsjeans med en tischa till och skinnjacka och scarves och ibland hängiga baggybrallor med brottarlinne och "gay armband" haha... Jag har en stil jag trivs i iallafall.

Vilken skådespelerska blev du mest imponerad på?
Noomi Rapace. Att hon kunde vara så sjukt grym. Både i film och utseende *grrr* ;-)

Vem saknade du?
Jag saknar de närmsta vännerna i mitt liv som har borrat sig fast i mitt hjärta för alltid men som är alldeles för långt bort.

1 kommentar:

Frugan sa...

Äsch men ällingen, du HAR en sjukt het kropp. Jättefin. Man kan inte få en "Fitnesse" kropp om man aldrig är på gymmet vet du. Sörru!

Men du har ju det, det vet jag för jag ser dig i trullor och linne ofta=) Puss på axeln