söndag 10 januari 2010

Tripp till Morgan & Co.

KLockan är 05:05 och jag är väldigt pigg för att vara uppe vid den här tiden på dygnet. Anledningen att gå upp klockan 04.30 en söndag då man kan ligga kvar till åtminstone klockan 07 då man har Ville i närheten... det är att idag blir det en tripp till Ge-Kås i Ullared. Jajjemän haha.. Uppe med tuppen! Lovisa & jag sa det att ska vi ändå köra så kan vi lika gärna köra kl.06 så är vi där när dem öppnar. Why not liksom? :-)

Jag tycker ju sånt här är så kul också, så jag flög upp när klockan ringde haha..och nu står påsen klar med mackor i och den varma chokladen är i termosen, redo att drickas upp *gutt*. Varke jag eller Lovisa är hungriga så tidigt så då är det smidigast att ta en macka på vägen.

Så nu önskar jag er en mysig söndag! Ida skulle inte gå utanför dörren idag, sa hon igår...och det gör hon rätt i när jag idag ser och framför allt hör hur det låter ute. Det blåser som sjutton.
Så hon kommer nog bada med Ville och krypa upp i soffan och kolla på film *ler*.



Kram Lolisen

Inga kommentarer: