söndag 17 januari 2010

Sköna prylar

Som de flesta vet så är jag kär i allt som ha med barn att göra. Barnkläder, barnprylar, inredning, skor, mössor, hakklappar, påslakan, badcape, strumpor och mycket mycket mer...
Ja, jag tänkte i Sthlm när jag gick på rea och skulle handla något till mig själv för en gångs skull...att jag överlåter det till Ida i fortsättningen haha. Hon hittar alltid plagg till mig som jag tycker är jättesnygga när hon visar mig dem..men jag själv skulle aldrg se dem i butiken själv. Jag dras till barnavdelningen på något konstigt vänster *s*.
Så jag bestämde mig ( i mitt huvud) att hon får handla kläder till mig hädanefter och jag handlar till kidsen *ler*. Se om hon går med på det hihi... Det brukar dock vara jag som köper till barnen ändå (men hon betalar också såklart).

Här nedan finns några prylar och kläder som jag gillar. Det finns ju sååååå mycket mer men jag fastnade för dessa just i kväll då jag satt o surfade innan läggdags...








Dessa prylar ovan är från www.inreda.com






Dessa plagg är från www.babyshop.se




GOD NATT!


1 kommentar:

MOE sa...

Jag tycker också det är bra att du rekar efter snygga saker. Så kan jag bara surfa in här och få inspiration :)

Tack

Pussa Ville från mig!