lördag 2 januari 2010

Nyårsafton i bilder

Här kommer lite bilder från nyårsafton 2009 och ett par bilder från nyårsdagen också, då en stolt Theodor fick åka fyrhjuling i skogen med morfar hihi. han var överlycklig och tyckte han var lite cool. Morfar är en liten idol som busar och skojjar med både Theodor och Ville mycket. Sina andra tre barnbarn också så klart. En toppenmorfar med andra ord!

Här i detta mysiga hus bor min pappa & hans sambo och här firade
vi nyårsafton.
Theodor väntar på sina kusiner *glad*

Lille Ville har också fått på sig finkläderna hihi *gull*

Jag och min lille son
*Älskar*

Dags för mat i mysig miljö

Efter alla tre rätterna och en lååång väntan för kidsen, så blev det
äntligen lite paketöppning.

Nellie provade mina skor haha...Ja, tiden går fort, sen står hon själv
med sina nyinköpa pjux inför festen med polarna ;-)

När alla kusinerna ses försöker vi alltid få till ett kusinfoto...
brukar gå mindre bra haha. Här har alla sötnosar bytt om till pyjamas dessutom.
Ville sov..därav var han inte med på fotot denna gången.

Tripp, trapp, trull....och lilla trulsa hihi.
(Denna gången hade visst Oliver på mina skor såg jag först nu haha)
Dax för tolvslaget och jag hittade ingen mössa förutom min pappas snygga fixar-mössa haha.
Men nej...den följde aldrig med ut sen *s*.

Lyckades och blev SÅ nöjd med detta fotot.
GOTT NYTT ÅR!!!

På nyårsdagen gjorde vi oss ordning och packade in i bilen.
Ville fick inviga sina julklappsbyxor vi köpte och satt snällt och väntade medan brorsan
skulle få åka fyrhjuling.

Dax för MrT :-)

Tjohooo!! T var så nöjd och glad efter att ha fått "köra" hihi.



Sen var 2009 slut på riktigt och ny start på 2010 har börjat.
Kram på er alla kära läsare!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är fantastiska!
PUSS på er alla 4 från oss 2, Saris + B