söndag 24 januari 2010

Hipp hipp (hurra)!!

Har glömt berätta!
Jag blev så glad i fredag på jobbet då jag såg att en som jobbar med tv hade ringt mig och pratat in ett meddelande. Jag lyssnade och han sa att dem ville jag skulle vara statist igen med gänget i "Hipp Hipp" som jag var i höstas. Jag sa redan då till dem att jag gärna är med igen för där fick jag ha en dialog och det är ju klart roligare än att bara vara stum som jag var i Wallander.
Killen sa då att dem oftast tyvärr bara har statister en gång i Hipp Hipp sedan söker dem efter nya. Jag sparade i allafall hans nummer i fall att...
Och så såg jag som sagt att han hade ringt så jag rignde upp och de ville ha mig igen nu på fredag så jag frågade min chef om jag fick kompa och jodå..så på luren och JA, jag KAN!! Haha.
Ska bli jättekul! Det som filmades i höstas ska visas i en tv-serie nu till hösten så detta kommer väl i samma serie kan jag tänka mig men i ett annat avsnitt.
Kul kul!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart att se er så fina & lyckliga!
Stor Puss från Saris

Annica sa...

vad kul för dig! Vet hur kul du tycker sånt är.. kram kram