onsdag 6 januari 2010

Ledighet är skönhet

Hejsan!
Hmm..vad har nu hänt med min text? Understruken även om man inte kan ha det som alternativ? Haha... Blooger är allt bra konstig ibland. Tina, ryck in tack! ;-)
Jag vill inte ha understruken men ingen aning hur man tar bort det.

Jaja..idag är det onsdag i allafall och snart kväll igen. Dagen idag har tillbringats i Malmö nästan hela dagen för jag hade boxpass kl.11 och sen styrketränade jag efteråt. Under tiden var Ida, Lovisa och Ville i stora gallerian "Entré" och kikade lite, samt träffade Idas barndomsvän Liza.
Jag stack in på Entré efter träningen och kikade in på Lindex och fann lite bra reakläder till Theodor. Sommarkläder som jag hade tänkt beställa. Men hittade två par shorts, en tischa och ett linne. Skitbra! Ska ändå köpa ett par jeansshorts till från H&M katalogen. Kan behövas i sommar. Åååh...sommar. Hörde ni? Underbart va!?
Igår var ju Onka här och hälsade på som jag skrev igår, så nu har bilderna överförts så nu kan ni kika. Ville har dessutom börjat med ett nytt party-trick. Att räcka ut tungan :-)
Det är det enda han sysslar med nu för tiden hihi. Sötloppa!
Onka & Ville
Helt underbart nygräddade kanel-och vaniljbullar.
Denna fina tröjan fick Ville av Onkas familj
Villes gosiga söta strumpor han fick av mig häromdagen.
Storlek 16-18 nu som gäller. Växer och växer...

Pilutta dig!

Reaplaggen jag hittade till MrT
Och dessa två också.








3 kommentarer:

Onka sa...

Härligt att ni haft en bra dag idag.. jag MÅSTE ta itu med min mammahull mage.. kanske ska joina ditt pass en kväll :) så du kan sparka igång mej att bli fit för sommaren... *kan du??*

Massa fina REAfynd du fått tag på.. Me like!!

Tack än en gr för gårdagen fina ni!! Lots of LOVE!!!

Fejdan sa...

Nu har jag plockat bort en massa understrykningskoder i html-versionen. :)

Anonym sa...

Hej Love
Va söööt han e min gosse VIlle....:)
Saknar er....Puss,, PS; Bra idé med Kanelbullar, Ut med JUL lixom.....Ska Ta ut julen på fredag tror jag, Jobbar HEEELA helgen
PUSS...Saris