lördag 16 januari 2010

Njutbart

God morgon!

Skriver ett par rader från vår lilla resa. Sitter just nu hemma hos Linda & Jonas på Lidingö i en toppenfin lägenhet o bara avundas....och tänker på hur äcklig vår lägenhet är jämfört med denna. Som tur är har vi piffat till vår så gott det går i allafall :-)

Igår var vi och hälsade på Idas bror Carl, som flyttat till Sthlm på söder...så där var vi en stund, käkade lunch och umgicks. Vi promenerade dit och sedan hem, så där förbrände vi McD maten från kvällen innan :-)
Vi kollade rean på stan och i Björn Borg butiken hade dem halva priset i hal butiken och mina ögon glänste av lycka haha. Jag köpte dock bara ett par + ett turkost bälte. Snyggt till jeans i sommar med vitt linne till. Mmm..Jag var nöjd men ska in till stan idag igen o kolla rean. Här är det verkligen REA. I Lund och innan när jag bodde i Växjö så var det rea en liten yta i butikerna men här är det överallt. Härligt!

Alla har nu vaknat här och jag har redan ätit frulle för jag ska in till stan först hihi. Skänt ocksåatt kunna gå själv o bara slippa stressa av att Ville blir för varm o skriker. Jobbigt för honom att åka in o ut i affärer...så därför åker jag in nu en stund innan de andra kommer.

I eftermiddag ska vi ses, nio stycken tror jag vi är...Vi ska äta lunch ihop och sitta o prata lite. Min faster ville också ses men igår kude vi fel tider då hon jobbade och idag vet jag inte hur det blir. men det går ju fler tåg :-)
Vi har ju pridebiljetter till juli men jag vill nog upp en helg innan dess med Theodor också. Hade vart mysigt och han tycker om att hitta på saker också. Jaja, vi får se.. Men NU är vi här och verklgien njuuuuter av att bara vara...*ler*. Man blir väl omhändertagen här hos Linda & Jonas och vi har sovit supergott i deras soffa i natt. Bilder kommer nog upp i kväll. Nu hinner jag inte förn u ska jag in till City och kolla läget. Kanske man gör några fynd, kanske inte.


Kram

Inga kommentarer: