måndag 11 januari 2010

Shopping i Ullet

Igår var jag ju som sagt i Ullared och shoppade i lugnet..Ja, det var verkligen LUGNT där igår. Trodde nästan först att det var stängt när vi kom. Helt dött på parkeringen men då tänkte jag: "YEES! Lugnt och skönt och inga köer. Toppen!"
Så här kommer lite bilder från gårdagens tripp till det berömda gula, värdefulla men lite skabbiga huset mitt i ingenstans...

Strax efter 04:30 och dax att upp o fixa ordning sig.
Klockan är 05.45 och jag är redo för denna dagen haha

Så här tomt var det då vi kom fram strax efter kl.08.00.
Färdigshoppat och dax för den berömda (enligt mig & Ida) pizzan.

Ser verkligen inte mycket ut för världen, utanför detta huset....
(Gör sig dock mycket bättre på kort än live)

...Men snyggt och stilrent invändigt.
Min svägerska haha!

Underbar cappriciosa med färska räkor. (Skalade och pålagda innan servering)
Så jäkla god!!

Ville fick en musikmobil som han gillade :-)

Ett billigt regnställ med dinosaurier på (syns dock inte på bilden så bra) 169:-

Lite möbler och pirater till Theodors älskade Pippi-hus. Han kommer bli så glad :-)

Ett innebandy-set till MrT samt ett bilspel till oss alla.
Et par chinos till mig inne på MQ-outleten. Märke:STOCKHOLM.
De hade kostat 599:- och jag gav 99:-
Tack Lovisa för du hittade dem till mig. Sjukt nöjd!
Snygga till våren/sommaren
Jeans och 2 tischor till Theodor + ett par chinos till honom också.
Dem uppvikta till ett par convers i sommar..mmmm...snygg liten kille :-)
2 par mysbyxor, en body, 2 pekböcker, scarves, strumpor och badbrallor till Ville.

Avslutade kvällen med en kopp thé...


















2 kommentarer:

Jessika sa...

Det ser ut som om det blev en lönande dag i Ullared. Ska tjata så att jag får med mig Emmelie upp dit. :) Över ett år sen sist.
Brände lite pengar i Helsingborg i helgen istället... inte bra! :)
Ha det gott!

Kram Jessika

Ida sa...

Fan vad snygg du är hetto