måndag 25 januari 2010

Storebror är favoriten

Ville är så himla glad i Theodor och skrattar högt ofta när han ser honom. Igår satt jag och spelade spel med Theodor på golvet och hade Ville i knät. Så bara började Ville gapskratta helt plötsligt och jag kollade ner vad han såg - Jo, brorsan som inte gjorde något speciellt :-)
Sen fortsatte det och närmade sig Theodor Ville så skrattade han högt haha...så söt.

Så mysigt att se kärleken mellan dem redan...Och den är verkligen från bägges håll.
Igår kväll innan Bolibompa så låg Ville i sin säng och jag fixade mat och Theodor tog på pyjamasen i sitt rum, så skrek Ville och jag hörde Theodor ropa: "Jag kommer Ville"!
Så kom han springandes efter någon minut men pyjamaströjan i handen..då skulle han in till Ville och trösta honom, så stod han över sängen och sjöng och försökte dra upp hans musikmobil. Lille Theodor...så omtänksam.
Jag la T i sängen bredvid Ville och då blev han tyst och log mot Theodor. Där låg dem ett tag och gosade och Theodor lekte med Ville och alla gosedjur hihi.






4 kommentarer:

Laura sa...

Hej.
Du tar så fina bilder, och vad underbart det är med denna syskonkärlek!
Ha en bra vecka!

// Laura

Agge sa...

Naw, fint med syskonkärlek.
Theodor är så go & snäll.

KRAMAR

Annica sa...

underbart:)

Familjen Wiman: sa...

Så söta bilder på barnen!! Lille T är ju bara för go med sin lillebror. :o)

Kram Maria m fam.