fredag 22 januari 2010

IKEA TOUR

Igår efter jobb, dagishämtning och lite mat i magen, for vi alla + Lovisa till IKEA i Malmö för att handla lite smått till oss + att Ida & Lovisa skulle handla lite möbler o annat till företaget, så bilen var fullastad med barn, vuxna och hyllor hihi.
Ida bjöd alla på fika och innan hemgång blev det så klart korv/pizzaslice. Ett måste då vi är där och shoppar :-)
Theodor somnade gott i bilen på vägen hem och sov vidare när vi kom hem också...så det var bara att slänga han i sängen och pussa honom god natt. Det gick inte att få liv i den trötte killen *ler*. Han sov till 06 idag så 12 timmars sömn. Skönt! En annan fick 5.
När barnen somnat igår så kollade jag o ällingen på film. Wallanders nyaste - "Dödsängeln".
Den var riktigt bra tycker jag och jag var helt genomvarm för jag tyckte den var lite läsklig haha...spännande liksom :-)
Lite bilder från gårdagen kommer här...
Jag, Lovisa med älskade kidsen

Älskade söner! Theodor gör sig flummig i en bebisvagn :-)

Lovisa & Ville satt och möööös...

Theodor med sin efterlängtade korv m. bröd :-)

Mamma, mamma, barn.







Inga kommentarer: