torsdag 7 januari 2010

Morgonlista denna torsdag

Fyra jobb har haft:
1. Barnskötare
2. Personlig asistent
3. Resurslärare
4. Butiksbiträde

Fyra filmer jag kan titta på om och om igen:
1. Stockholm Boogie night
2. Heartbreak Hotel
3. Mamma Mia
4. Beck-filmerna (alla typ haha)

Fyra platser där jag har bott:
1. Växjö
2. Lund
3. ...
4. ...

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Sjukhuset
2. Familjen annorlunda
3. Bonde söker fru
4. Idol

Fyra platser där jag varit på semester:
1. London
2. Gran Canaria
3. Dominikanska Republiken
4. Grekland

Fyra sajter jag besöker dagligen:
www.blogger.com
www.facebook.com
www.google.com
www.tradera.com

Favoritmat:
Tacos
Idas pastasås med bacon och broccoli i.
Lax i ugn med potatismos/pressad potatis
Köttgryta med potatis

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. I en bungalow på en vit strand i Thailand
2. I New York och fota massor
3. I Idas famn
4. I tv-4 studion och skrapa triss haha

Inga kommentarer: