lördag 30 januari 2010

Rock victorious

TJOOO!!

Nu är jag i Sthlm och har det sjukt bra. Kom dock upp igår kväll (läs natt) och tåget var försenat en timme typ så stackars Emma som hade tagit sig till centralen redan 23.15 (tåget skulle komma 23.30) fick åka hem halv ett då jag fortfarande inte kommit fram. Hon skulle upp o jobba kl.06 idag ocj jag fick jättedåligt samvete, men ja kom till slut och hem till henne också och in i värmen! Det blev hopp i säng direkt och jag somnade på stört.

Idag då... Jo, idag tog jag tuben till universitetet och väl framme kunde man inte gå fel. Massor med träningsklädda tjejer OCH killar som var på väg till conventet.
Vi checkade in med vårt namn och fick varsin goodiebag (nike-rygga) + skor. I ryggan fanns det schampo, balsam, duschcreme, vattenflaska och flaska med kolsyrat fruktvatten + lite annat smått och gott.
Fick även en tag från Gainomax där man fick fratis energidrycker under helgen om man visade den.
Gick vidare till den stora (härliga) hörnan där Nike-shopen var uppbyggd. Sååå mycket folk och supersnygga kläder ur 2010 års vårkollektion. Jag tog och provade allt och allt var givet...så efter en timmes köande till kassan så hade jag missat mitt första pass men vad gjorde väl det hihi :-)

Fick även massage av både rygg och fötter *skööönt* och ja..här är det lyx och värt varenda krona!

Andra passet började en prata med mig om våra nya skor och jag tycke hon var så lik "Pippi Långstrump" och jag tänkte att det kan det väl inte vara... men minsann, när hon vände sig om stod det Inger på ryggen på linnet och jag kände igen henne från media haha..coolt. Jag var sååå nära att säga en groda till hennes hela tiden men mitt förnuft vann och jag var tyst :-) haha.

Blossom Tainton presenterade olika klasser på stora scenen och bäst av allt va när de sa att det var paus och att MARIETTE från Idol skulle sjunga. Jag var på väg bort men vände på klacken direkt och satte mig längst framme vid scenen hihi. Åååh...hon sjunger så bra. Efteråt var jag fjortis-Lola och tog fatt i henne då hon gick ner från scenen och haffade ett foto *s*...jaa, ibland måste man våga haha.

Hmm...nåt mer kul idag? ....*tänker**... Ja hela dagen har varit super och schlager-passet jag var på i morse var nog det bästa pass jag varit på! Dem sjöng schlager live och spelade fiol till han norrmannens låt (minns ej vad han heter)..och de var 4st som hade passet tillsammans. Sjukt bra!
Bilder kommer säkert på fitness hemsida så småningom .-)

Bilder av mig kommer när jag kommit hem....Nu ska jag o Emma se på Robinson finalen och äta choklad efter vår goda thaimat hon köpte. Sen blir det natti natti....en ny dag i morgon med nya spännande möten och förväntningar och i morgon fyller min äldsta vän (Ja henne jag känt längst alltså) 29 år.
Grattis Annica i förskott!!

Kram & natti

1 kommentar:

annica sa...

låter som du haft en fantastisk helg:) kram