onsdag 13 januari 2010

Surprise!

Idag har det vart en lång dag hemifrån. Ja, det känns alltid så när man först jobbar hela dagen och sedan är iväg och jobbar lite till på kvällen. Jag har ju boxpass på tisdagarna. Innan passet idag körde jag dessutom i gymmet och kände mig väldigt duktig efteråt hihi.
När jag kom hem i eftermiddags från jobbet så hade Ida och Lovisa en överraskning till mig...Jag var väldigt nyfiken och dörren till Theodors och Villes rum var stängd. Jag anade att det var något där inne så jag öppnade och då hade godingarna ändrat om där inne och flyttat om möblerna. Jättebra blev det och min snygga randiga vägg (som jag stolt har målat hihi) kom fram ännu mer. Lovisas idé att ändra om. Mycket bra tycker jag! :-)
Jag skickade ett mms med en filmsnutt till Johan så att Theodor kunde se sitt rum och han tyckte det var fint *ler*. Så klart!
Så här kommer några bilder på hur det ser ut nu...
Där i hörnan stod sängen innan...och nu hyllorna.
Vid den randiga väggen stod tidigare den lilla hyllan med backar i tidigare... och där sängen står nu...

...där var deras byråer tidigare.. Hyllorna gjorde sig bättre nu än innan :-)


..och här står dem nu. Innan stod Billy bokhylla där.
Detalj på hyllan över sängen... Våra små kottar <3<3

Våra magar. Vilken är vems? ;-)
Klura på den ni hihi...



Rätt svar: Min mage till vänster & Idas till höger :-)



Inga kommentarer: