onsdag 27 januari 2010

Plums i plurret

Idag efter ännu en kaotisk dag på jobbet så komjag hem och bara njöt av att få vara hemma. Ingen träning i kväll pga kvinnogrej *s*... Jaa jag är sjuk en dag i månaden och nu är det lite av mitt eget fel då jag inte längre käkar mina små söta piller. SKÖNT i allafall att få vara hemma i kväll och det blev bad för mina små hjärtan. Alla tre i plurret och Theodor blev överlycklig när ja sa att han & Ida skulle bada...sen att Ville också fick plumsa i var ytterligare ett plus hihi.

Theodor älskar att bada med Ida och han skrattar och dyker i badkaret...Ja, det är inte så stort men han dyker och befinner sig flera sekunder med huvudet under vattnet. Vattendjur!
Själv har jag börjat köra lite babysim med Ville när han o jag badar. Små dyk och han har inte klagat än haha. Bara en gång när han svalde vatten och fick lite panik..men annars så :-)

Har man en gång gått på babysim så behöver man ju inte betala 2000 spänn för en omgång till..Det är bara att köra på och spara på slantarna *skratt*.
Här kommer lite bilder på våra killar som älskar att bada!






3 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Mailat en bild till dig :-) Kram ღ

Dammsugardrottningen sa...

Gud vad fina dina söner är=) En av dem är min ha ha, bra jobbat av oss, men inte för att dem är ett dugg lika någon av oss ha ha. Kanske en dag får vi en dotter som liknar någon av oss=)

Fina bilder, en av dem vill jag förstora till dem små hjärtanen. Och ja jag har inget liv just nu, kommenterar Skattblogg och fikar, mmm dammsugare är så not beach 2010=)

Emmelie sa...

Så söta dom är ihop! Theodor var så söt på sina skridskor! :-)