fredag 8 januari 2010

Planeringsdag

Idag hade vi planering hemma hos mig som sagt. Det var mycket prat om jobb så klart men även om mycket annat smått och gott. Jag trivs vekrligen bland mina nya kollegor :-)
Vissa har man ju lättare att anpassa sig till och med samma humor så skulle jag kunna säga att kollegan nedan får mig ofta att skratta :-) Vi ligger nog på en rätt jämn nivå *s*.

Vi åt en kyckling, ris-och baconrätt som jag gjorde och efter det fika...och först av allt bjöd jag dem på nybakade scones till frukost.
Ida & Ville har vart iväg hela dagen. Först träffade dem vår fina vän Fatima i stan och sedan höll hon sig hos Lovisa resten av dagen...tills nu ungefär. Lite roligare än att sitta här hemma då vi pratar mulle, knytte, knopp *ler*.

Nu görs det mat här och det rent ut sagt stinker kycklingos i heeela köket där jag sitter *andnöd*. Vi ska äta goda kycklingklubbor och innan dess toast skagen *mums*.
Ska nu ta och springa bort till ica och köpa lite godis......eller inte...hmmm....
NÄÄ, jag ska inte ha nåt jäkla godis! ....Eller...hmm... Joooo hihi. Lite kanske *s*.
Guuud så dålig självdisciplin jag har! *s*








Å så lite bilder från veckan... Vår fina utsikt från köket då solen skiner.. Nedan kommer bilder på när Olivia och hennes syster Matilda var här. Kläderna fick Ville av dem. Så fina.














1 kommentar:

MOE sa...

Tack för en mysig kväll! Längtar efter Ville :)

KRAM