fredag 29 januari 2010

Träning i helgen

God eftermiddag!
Det blev ett litet fel i min statistroll idag jag skulle på. Dem hade tagit fel på mig och en säkerhetsvakt (jag "jobbade" på flygplatsen) så det var inte mig utan vakten dem behövde som statist. Typiskt haha... Men jag fick betalt eftersom jag hade tagit ledigt fårn jobbet. Lite komp är ju inte fel en fredag i allafall så jag är lika glad för det! *ler*.
Jag körde till Nova efteråt och skulle se om det fanns nåt fint till mig och jodå..Jag hittade ett par street-jeans på Gina Tricot, samt en tröja där också. Sen köpte jag en ny sport-bh för det skulle jag ändå gjort idag efter jobbet. Jag måste ha en ny som sitter bra och i kväll åker jag ju till Stockholm för att i helgen ska gå på Nike Conventet. Det känns mycket bra!
Ska träna för Carl Dyall på söndag och set ser jag fram emot. Han var min förebild när jag var 18 typ och dansade street-dance. Åhh...Det ska bli såååå kul!!
Nu ska jag snart gå och hämta prins Theodor sen ska vi hem och mysa de sista timmarna innan vi åker. Han ska åka tåget med mig nästan till Växjö där hans pappa ska hämta honom. Så på tåget idag blir det inga popcorn som han så gärna ville ha (Ja, det är ju fredag ju hihi), men en klubba och tablettask blir det, under timmens färd.
Hoppas hoppas att tåget inte är försenat men det lär det väl vara med min vanliga otur.
Kommer säkert inte fram förrän typ 02.00 till Sthlm. Stackars Emma isf.. Idas vän som jag ska sova hos i helgen. Hon ska möta mig och jag hittar jag inte + att jag är så mörkrädd att jag vågar inte ta mig till dem själv.. No no.. Men Emma är snäll :-)
Nu...Time to go!
Trevlig helg allesammans!!


3 kommentarer:

Familjen Wiman: sa...

Ha en riktig toppenhelg i Stockholm!!

Kram Maria m fam

Nike-soulin Agz sa...

Åh, Nike! *S*
Ha det så kul i Sthlm min lilla Nike-souli.

*Just do it*

KRAMAR

Nike-soulin Agz sa...

Åh, Nike! *S*
Ha det så kul i Sthlm min lilla Nike-souli.

*Just do it*

KRAMAR